![]() | Up a level |
Luengsakchai, Somkiet (2012) The Achievement of the Internet TV Service Providers. University of the Thai Chamber of Commerce Journal, 32 (2). ISSN 0125-2437
Luengsakchai, Somkiet (2010) Internet Television and New Media Consumption in the Information Age. University of the Thai Chamber of Commerce Journal, 30 (2). ISSN 0125-2437
Nakwanit, Rattanawadee (2011) A Star-A Public Figure: The Thin Line between “News” and “Trespasses” by the Mass Media in the Entertainment Business. University of the Thai Chamber of Commerce Journal, 31 (1). ISSN 0125-2437
Nakwanit, Rattanawadee (2008) Trespassing by the Mass Media on the Rights of People in the Entertainment Business. University of the Thai Chamber of Commerce Journal, 28 (4). ISSN 0125-2437
Sangchai, Jiramon (2012) The General Public Image of The Current Thai Mass Media. University of the Thai Chamber of Commerce Journal, 32 (3). ISSN 0125-2437
Swasburi, Oranong and Anumatratchakit, Phongphat (2011) A Study of the Media Effect on the National Crisis. University of the Thai Chamber of Commerce Journal, 31 (4). ISSN 0125-2437
สิงห์หนองสวง, ณัฐวุฒิ (2018) กระบวนการสร้างสรรค์รายการโทรทัศน์ประเภทรายการเด็ก รายการ “แอนิเมชันคลับแซด”. In: การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2, 8 มิถุนายน, มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย กรุงเทพมหานคร.