Welcome to EPrints UTCC

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: M | N | W | | | |
Number of items: 7.

M

Maknantaphisit, Ratana (2007) Attitudes of and Usage by Journalists regarding the Official Information Act B.E. 2540. Other. University of the Thai Chamber of Commerce. (Submitted)

N

Niramansakul, Pichai (2007) The Perception of “Brand Sense Dimension” and Brand Loyalty towards “Doi Kham” Products of the Royal Project Foundation. Other. University of the Thai Chamber of Commerce. (Submitted)

W

Warapitayut, Kalan (2007) Brand Building Strategy of Thai Magazine. Other. University of the Thai Chamber of Commerce. (Submitted)

ปานสมบัติ, ทัดเทพ and วงศ์หาญ, นฤมล (2007) การศึกษาปัญหา และกำหนดกลยุทธ์ด้านการตลาดของภาพยนตร์ไทย บริษัท จีเอ็มเอ็ม ไท หับ จำกัด. In: Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers", 12-13 May 2007, University of the Thai Chamber of Commerce, Bangkok, Thailand.

พรหมสุทธิรักษ์, พงสัญญ์ and อิงคะวัต, กิ่งรัก (2007) ความคิดเห็นเกี่ยวกับปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อนิตยสาร FHM. In: Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers", 12-13 May 2007, University of the Thai Chamber of Commerce, Bangkok, Thailand.

สุริยะแก้วเนรมิตร, วรรธนา and โชคเหรียญสุขชัย, กาญจนา (2007) การวิเคราะห์การจัดการองค์กร และ แนวโน้มในการดำเนินงานของค่ายเพลงเลิฟอิส. In: Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers", 12-13 May 2007, University of the Thai Chamber of Commerce, Bangkok, Thailand.

เทศขำ, นิธิพรรณ and ชอว์, กันยิกา (2007) การศึกษาสาเหตุในการออกอากาศผิดพลาดเพื่อหาแนวทางในการพัฒนาศักยภาพเจ้าหน้าที่ออกอากาศ. In: Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers", 12-13 May 2007, University of the Thai Chamber of Commerce, Bangkok, Thailand.

This list was generated on Wed Nov 22 14:28:40 2017 ICT.