Welcome to EPrints UTCC

Sukhaneskul, Juthamart (2005) Market Research and Strategic Management of Fermented Milk Product of Advance Milk Products Co., Ltd. Masters thesis, University of the Thai Chamber of Commerce.

[img]
Preview
Text
2767fulltext.pdf

Download (1MB) | Preview
[img]
Preview
Text
2767abstract.pdf

Download (49kB) | Preview

Abstract

การศึกษาตลาดและการศึกษากลยุทธ์เพื่อเพิ่มยอดขายของผลิตภัณฑ์นมเปรี้ยวของบริษัท แอ็ดว้านซ์มิลค์ โปรดักซ์ จำกัด งานวิจัยนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาพฤติกรรมของผู้บริโภคที่มีต่อผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มนมเปรี้ยว และนำข้อมูลไปจัดทำกลยุทธ์ในการเพิ่มยอดขายเครื่องดื่มนมเปรี้ยวพร้อมดื่ม และเพื่อทำการวิจัยและพัฒนาผลิตภัณฑ์อย่างต่อเนื่อง เพื่อให้ตอบสนองความต้องการของผู้บริโภคอย่างเต็มที่ต่อไป

Item Type: Thesis/Independent Study (Masters)
Subjects: Science and Technology > Food Industry Management
Divisions: School > Graduate School
Depositing User: Sakda Jangkorn
Date Deposited: 18 Jun 2014 20:47
Last Modified: 30 Jun 2014 13:21
URI: http://eprints.utcc.ac.th/id/eprint/2767

Actions (login required)

View Item View Item